четвер, 15 жовтня 2020 р.

 

16.10.2020 р. Літературне читання

Позакласне читання.

Прочитай вірші та оповідання з посібника «Позакласне читання» в розділі «З любов’ю до рідної землі», виконай завдання в кінці розділу

 

16.10.2020 р. Українська мова

Тема. Іменники синоніми, іменники – антоніми. Багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників

Виконання вправи 92 (с. 47) 

Читання тексту

— Який заголовок ви можете запропонувати до тексту? 

— Яке продовження тексту можна написати? 

— Виберіть із іменників-синонімів, поданих у дужках, ті, які найбільше підходять за змістом. 

— Запишіть відредаговані речення у зошит. 

— Пригадаймо, що таке синоніми? (Синоніми — це слова, однакові або близькі за значенням, але різні за звучанням і написанням.) 

— Яку роль відіграють у мовленні іменники-синоніми? (Вони дають можливість найточніше, найвиразніше і найвлучніше висловлювати свою думку.) 

2. Вибіркове списування. Вправа 93 (с. 47–48) 

Виразне читання прислів’їв та приказок 

— Як ви зрозуміли їхній зміст? 

— Запишіть парами іменники-антоніми. 

— Визначте їх рід. 

— Який ми можемо зробити висновок про роль антонімів у реченнях? (Вони допомагають увиразнити мовлення, точно висловити свою думку або загострити увагу на чомусь особливому, дають можливість яскравіше виразити протилежні явища.) 

3. Багатозначність іменника. Вправа 94 (с. 48) 

— У якому значенні вживається слово земля у вправі? 

— Складіть власні речення з цим словом, уживаючи його в різних значеннях. 

— Які різні значення може мати іменник сонце? 

 

16.10.2020 р. Математика

Тема. Порівняння багатоцифрових чисел. Перетворення імено­ваних чисел. Розв'язування задач

Завдання 236. Порівняти числа, поставити знаки <, >, =

Завдання 237; 238

 Дії над іменованими числами (завдання 239)

Зразок міркувань

480 см виразити в метрах і сантиметрах.

1 м = 100 см, отже, 400 см — це 4 м і ще 80 см, усього 4 м 80 см.

Повторення письмового ділення з перевіркою множенням

Алгоритм письмового ділення

1. Визначення неповного діленого.

2. Визначення кількості цифр частки.

3. Підбір цифр частки.

4. Перевірка правильно підібраної цифри частки.

— Назвіть перше неповне ділене.

— Визначте число цифр частки.

— Поясніть, як знайшли першу цифру частки.

— Перевірте, чи правильно знайдена ця цифра.

— Назвіть друге неповне ділене.

— Поясніть, як знайшли другу цифру частки.

— Перевірте, чи правильно знайдена ця цифра.

— Назвіть третє неповне ділене.

— Поясніть, як знайшли третю цифру частки.

— Перевірте, чи правильно знайдена ця цифра.

Робота в парах (завдання 240)

5. Робота над задачами

Завдання 241

— Прочитай задачу,  склади короткий запис.

I — 355

II — ?, на 89 менше 874

ІІІ — ?

Розв’яжи задачу.

Завдання 242

Завдання 244

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Третій день - День дружби. Малювали портрети друзів \\   Виготовили візитівку класу "Наш клас - дружна сім'я" Вирізали долонь...