16.10.2020 р. Літературне читання
Позакласне читання.
Прочитай вірші та оповідання з посібника «Позакласне
читання» в розділі «З любов’ю до рідної землі», виконай завдання в кінці
розділу
16.10.2020 р. Українська мова
Тема. Іменники
синоніми, іменники – антоніми. Багатозначні іменники. Пряме і переносне
значення іменників
Виконання вправи 92 (с. 47)
Читання тексту
— Який заголовок ви можете запропонувати до тексту?
— Яке продовження тексту можна написати?
— Виберіть із іменників-синонімів, поданих у дужках, ті, які найбільше
підходять за змістом.
— Запишіть відредаговані речення у зошит.
— Пригадаймо, що таке синоніми? (Синоніми — це слова, однакові або близькі
за значенням, але різні за звучанням і написанням.)
— Яку роль відіграють у мовленні іменники-синоніми? (Вони дають можливість
найточніше, найвиразніше і найвлучніше висловлювати свою думку.)
2. Вибіркове списування. Вправа 93 (с. 47–48)
Виразне читання прислів’їв та приказок
— Як ви зрозуміли їхній зміст?
— Запишіть парами іменники-антоніми.
— Визначте їх рід.
— Який ми можемо зробити висновок про роль антонімів у реченнях? (Вони
допомагають увиразнити мовлення, точно висловити свою думку або загострити
увагу на чомусь особливому, дають можливість яскравіше виразити протилежні
явища.)
3. Багатозначність іменника. Вправа 94 (с. 48)
— У якому значенні вживається слово земля у вправі?
— Складіть власні речення з цим словом, уживаючи його в різних
значеннях.
— Які різні значення може мати іменник сонце?
16.10.2020 р. Математика
Тема.
Порівняння багатоцифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування
задач
Завдання 236. Порівняти числа, поставити знаки <,
>, =
Завдання 237; 238
Дії над іменованими числами (завдання 239)
Зразок міркувань
480 см виразити в метрах і сантиметрах.
1 м = 100 см, отже, 400 см — це 4 м і ще 80 см, усього 4 м 80 см.
Повторення письмового ділення з перевіркою множенням
Алгоритм письмового ділення
1. Визначення неповного діленого.
2. Визначення кількості цифр частки.
3. Підбір цифр частки.
4. Перевірка правильно підібраної цифри частки.
— Назвіть перше неповне ділене.
— Визначте число цифр частки.
— Поясніть, як знайшли першу цифру частки.
— Перевірте, чи правильно знайдена ця цифра.
— Назвіть друге неповне ділене.
— Поясніть, як знайшли другу цифру частки.
— Перевірте, чи правильно знайдена ця цифра.
— Назвіть третє неповне ділене.
— Поясніть, як знайшли третю цифру частки.
— Перевірте, чи правильно знайдена ця цифра.
Робота в парах (завдання 240)
5. Робота над задачами
Завдання 241
— Прочитай задачу, склади короткий
запис.
I — 355
II — ?, на 89 менше 874
ІІІ — ?
Розв’яжи задачу.
Завдання 242
Завдання 244
Немає коментарів:
Дописати коментар