вівторок, 30 жовтня 2018 р.

Усвідомлення приналежності до української держави і народу. Шанування історії і мови свого народу, країни. Почуття гордості та поваги до своїх батьків, роду, народу, місця, де народився. Знання культури свого народу і прагнення дотримування традицій - завдання національно-патріотичного виховання школярів. В рамках місячника національно-патріотичного виховання в 2 класі було проведено
1. Година спілкування з презентацією "Символи моєї держави"





2. Інформаційна година "Козацькому роду нема переводу". Участь у святі



3. Виставка малюнків "Мій рідний край", "Моя сім'я"




4. Виховна година з вивченням природи рідного краю "Моя мала батьківщина"



Немає коментарів:

Дописати коментар

 Третій день - День дружби. Малювали портрети друзів \\   Виготовили візитівку класу "Наш клас - дружна сім'я" Вирізали долонь...